080312

2008-03-12 @ 15:43:50
onsdag och sista VFU - dagen . knasigt , men också skönt . inte skönt att själva praktiken är över , men skönt att det snart är torsdag så jag får åka hem igen och vara hemma fler dagar än två :)

började dagen med promenad från torget , sen hann jag lagom in med matlådan till kylskåpet innan det var dags att trilla ner mot tingvallahallarna och lite gympa . det var mysigt , för vi dansade , lyssnade på gamla fotbollslåtar som t.ex. in med bollen i mål , mera mål , när vi gräver guld i USA , go gula och blå , vi ska till VM osv . ( förstå grejen liksom ;D ) och så hade vi gymnastik förstås ! efter det vart det frukt och sen lite valfritt i klassrummet , lunch , och sen promenad till bibblan för boklån . bibblan tog längre tid än väntat och vi vart lite försenade på tillbakavägen , så jag fick därmed sluta lite senare än det var tänkt också , men vad gjorde det ? fick en massa gosiga kramar sen också , vilket aldrig sitter fel .blir roligt att komma tillbaka dit om några veckor , jag var hjärtligt och mycket mycket varmt välkommen tillbaka . tack för det ! :)

nu blir det till att sätta igång med uppsatsplugg . hade tänkt komma en bit idag . början är alltid svårast , men efter det brukar det kunna rulla på relativt bra , hoppas på en sådan utgång den här gången också . början först alltså , jag ska bita i´t .

onsdag kväll , världen vet vad som gäller . roomservice och grey´s , ska faktiskt kika på det där nya kockduell programmet också , lite tråkiga personer med igår men ändå ganska trevligt , så det får inleda kvällstittet . men nej , nu plugg alltså .

Kommentarer
Postat av: sanna

mkt bra på tv ikväll :D

2008-03-12 @ 16:01:03
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Ida-Marie

Jaja det är den du kämpar med ja..:( Du kommer som sagt klara det denna gång det vet jag!! Åh va typiskt att du ska behöva hem bara för den nästa vecka då annars hade du ju kunnat skicka uppsatsen och varit hemma typ två veckor ju..:( Hm...usch jag borde också ta tag i uppsatsen, men det får bli på fredag!! Då SKA jag haha!! Ska vi träffas innan imorn? Roligt att se dig, va ett tag sedan nu igen :) Kram

2008-03-12 @ 16:54:21
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: märta

då missar du ju morgonsoffan! :S ska vi spela in?, du kan ju svara på bd! ;)
INTE LÅNGT KVAR!!

2008-03-12 @ 17:28:47

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0