080311

2008-03-11 @ 18:35:16
hej där och go´kväll till er som vill ta åt er . hade öppning i morse och fick alltså lov att gå upp alldeles omänskligt tidigt . satt antagligen och sov både vid frukost och bussåk , men jag tog mig igenom det lika bra för det minsann :P dagen gick förvånansvärt snabbt och nu är det helt galet att det bara är en enda dag kvar . herregud . vi har påskpysslat idag och det är ännu en sak som är galet ( att det är påsk alltså , inte att vi har pysslat , för det är enbart kul ) . när jag kom hem så slumrade jag en stund och efter det satte jag mig med plugg . sen dess har jag inte hunnit med så mycket annat än det , varvat med mat och dusch och nu väntar ännu mera plugg . har förstås pratat lite i telefonen också , typ med mormor sötan som fyller år idag och firar med typ all släkt utom jag . jag tänker faktiskt tillåta mig att tycka en hel aning synd om mig själv ;D

nej , nu ska jag återvända till pluggandet och vara ihållig till klockan slår 19.30 , efter det stänger jag fabriken för kvällen . då blir det enbart tv-tittande . . . & te

 i morgon är det sista dagen på praktiken , den ska göras med mig och lena i långfillifjonkers . HAHA

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej... du verkar må bättre iallafall...Skönt!! Jisses vad du verkar plugga då... skrivit mkt? Jag har skrivit en sida bara hehe... Men va fasiken vi har ju ett tag
till på oss :)... Mitt blir nog inte direkt intressant, men det ska ju bli gjort är det tänkt...suck för mig själv!! Kram

2008-03-11 @ 21:24:07
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0