080310

2008-03-10 @ 12:29:11
godmorgon . jag är fortfarande kvar i beautytown . blev inge mer kräk igår ( tack för det ) och idag har jag pallrat i mig lite frukost tillochmed . bra ! har pluggat nu den senaste timmen och antagligen typ en halvtimme till innan den timmen började och snart ska jag prova göra lite mat åt mig . pratade med mamma och vi kom väl överens om att det är smartast att äta tidigt så jag hinner få ur mig det innan bussresan om det är så att det skulle börja om en gång till :P men förhoppningsvis gör det inte det . jag tror inte att det gör det .

bokade buss till kl 18 i kväll i stället då och pappa skjutsar mig efter jobbet .

moster ringde nyss och hon är väl bara för söt ? yes she is .

nej , nu ska jag gå ner och fixa ihop lite mat , sen blir det diverse hop-pack och fix , och även mer plugg innan det blir dags för avfärd med pappsi . är även glad åt att jag kommer hinna träffa märta lite till idag innan jag åker för hon slutar minsann redan 14.30 . roooooli .

förresten så är sandy en klippa , en riktig en ! <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0