080309

2008-03-09 @ 16:43:02

söndag och dagen började så himla bra när jag fick se malin spela länslagsinnebandy :) var längesen jag såg en sådan match nu så jag var mäkta glad att jag hann med det den här helgen :) duktig var hon också , förstås . sen har allt bara dalat . tänkte att det skulle bli så himlans trevligt idag , för nu kl 15 så skulle släkten fira mormor & morfar på restaurang med plankstek , för att de minsann har varit gifta i 60 år , vilket är ett diamant bröllop kanske ( ? ) är lite osäker på hur den där ordningen ser ut . nåja , lång tid är det hur som helst . men jag hann mest bara dit och sen var det igång igen , spyor spyor . jag mår verkligen inte bra och nu vet jag snart inte längre vad jag ska ta mig till , hur länge ska det behöva hålla på liksom ? kan min mage bara lugna sig och typ låta mig vara ? tror att magkatarren är tillbaka , fast på helt nya och fullkomligt fruktansvärda nivåer . och inte blir det bättre av att jag verkligen känner en massa måsten som bara slår på varenda kroppsdel jag har . aaaaaaaaaaaaaaaah ! snart blir jag seriöst tokig .

skulle ha setat på en buss kl 18 , men det finns inte en chans att det funkar . tre timmars bussresa ? skulle inte tro det va . kommer alltså inte kunna ta mig till karlstad i kväll och kommer alltså inte kunna vara på praktiken i morgon , och av det får jag ännu mera panik . har skickat mejl till handledar´n min och även till martin , jag vet faktiskt inte hur jag ska bete mig längre . jag vet inte

blev som ni förstår ingen mat för mig med mormor & morfar , men jag sjöng en låt med min kära gitarr först ändå och gjorde så gott jag kunde innan jag bad mormor & morfar om ursäkt och blev hemskjutsad av pappa . han åkte tillbaka och fortsatte middagen och efter det så åker han & mamma till västerås och kollar på nästa match med märta . hade velat vara där , men det går bara inte .

jossan fyller år idag , för det ska hon ha ett kanonstort grattis
hppas du har haft en fabulös 20 årsdag gullan <3


Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:34:33
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

Men fy gumman det där låter inge vidare alls. Du kanske får kolla upp det!! Hoppas du blir bättre snart och oroa dig inte för praktiken... ingen kan ju rå för att man blir sjuk!!! Krya på dig stumpan! Kramar

2008-03-09 @ 21:29:06
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0