080306

2008-03-06 @ 07:13:08
hjälp , det är en alldeles för tidig morgon . vad gör jag uppe nu ? eller vad har jag glömt ? gick upp i samma tid som alla de andra praktikdagarna , snooza tillochmed i fem minuter extra , och ändå är jag färdig nu ? bussen går liksom seriöst om en halvtimme , inse att jag kunde ha sovit den halvtimmen . guuuud , dryg insikt . allvarligt talat så måste det ske någon form av förändring i min helt icke-existerande pigghetskänsla , för jag är bara tröttare och tröttare precis hela tiden . . . snart känns det som jag inte ens kommer orka mig upp ur sängen . kan ingen bara uppfinna en vecka där man får sova precis hur mycket man vill ? typ konstant ? det skulle gillas . ha en bra dag
det planerar jag att ha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja sova hade vart skönt :D Ser inte fram emot att börja 7.30 i morn! :S

2008-03-06 @ 22:00:30

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0