080305

2008-03-05 @ 14:51:13
idag började dagen med gymnastik i de där tingvallahallarna . handboll var det och jag var med och deltog minsann , barnen var dock kanske aningen bättre än mig ;P hehe . efter det så tog jag med mig barnen upp till skolan igen och sen tog jag med de till matsalen i mitt ensamma majestät . det gick bra och jag fick massa gosiga kramar . sen blev det lite myspys och toystory innan vi slutade för dagen . nu är jag tröttlig och tänker slumra en stund innan jag tar tag i lite böcker . på tal om sånt som behöver tas tag i så skickade jag ju in seminarieuppgiften igår och jag har redan fått tillbaka den . definitivt godkänd . tacksamt ! nu kan jag definitivt sluta tänka på den .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Oj har han redan svarat på uppgiften...va skönt då då kan du ju släppa det hehe.. Själv ska jag sätta igång och göra färdigt den nu..ajajaj om jag behöver göra om jag för det orkar jag inte!! Jaja vi får se då.. Ha dé bra vännen!! Kramar

2008-03-05 @ 16:34:51
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh vad skönt att få den gjord! Duktigt av dig :D Får se när jag får mig till att göra den :P

2008-03-05 @ 17:09:01

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0