080304

2008-03-04 @ 14:50:47

hemkommen från praktikens andra dag och det känns fortfarande bra . idag var jag med förskoleklassen och ettorna på teater , och barnen var minsann totally förtjusta i kejsarens nya kläder , och lekparken . vädret är fortfarande jättefint , men idag har jag frusit som bara den . skulle verkligen inte ha glömt min huvudbonad här i skåpet idag för mitt hela huvud är kallt . har hoppat i mysbyxorna och snurrat in mig i fleecetröja så nu ska värmen förhoppningsvis snart återkomma :)

ska göra klart den där skrivuppgiften idag tänkte jag så jag kan släppa det där , jag hoppas min så kallade tankeverksamhet vill rulla som på räls idag så det går fort . . .

funderar på att träna i kväll , är så himla trött så det kanske är på sin plats ? tror nog så . . . men får se
blir i allafall gossip klockan 20 .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0