080303

2008-03-03 @ 15:37:26
hej du vackert soliga praktikmåndag . hade ställt klockan på 6 i morse och vaknade när klockan stod på 5.59 , extra peppat ? typ inte nej . blev väl bättre när jag väl hade satt mig på bussen och vaknat till lite . praktik var det ja och min första dag har varit jättebra , känns verkligen helkul att få komma ut och träffa lite barn och inte bara läsa om dom . mysiga små kottar minsann som tyckte att det bästa med dagen var att de hade fått "en ny bästa fröken" , söta små troll som ni förstår :) blir nog helt klart en bra 1½ vecka .

idag mår min mage bättre och då gör jag lika , med tacksamhet . tacksam är jag även över vädret för det är verkligen helt underbart . såhär vill jag ha det i idre när vi åker , fast med tilläggande metervis snö då förstås ;D

i kväll blir det träning , sköööönt . plugg nu dock , mindre skönt .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0