080302

2008-03-02 @ 21:56:20
tillbaka i karlstad igen och jag klarade bussresan , tackolov . spenderade min natt på toagolvet och delade med mig av jättefräscha och mysiga spyor . uschamig ! väcktes av mamma vid fem i morse för då hade jag tydligen somnat inne där på golvet ( tur att det finns golvvärme liksom ) . blev som tur var inte så mycket mer än så för idag har det varit mer lugnt . är en hel del hungrig dock för jag har i princip knappt ätit nåt idag . jocke hämtade mig vid bussen nu vid 21 och när jag kom in här så satte jag på mig varma kläder , kokade te och ringde hem .

teet är uppdrucket och smakade bra . nu blir det sängen , för i morgon blir det tidigt . . . OCH PRAKTIK !
godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0