080301

2008-03-01 @ 10:38:50
happ , så var det ny månad igen . positivt just i denna tid för då närmar sig sommaren . bra ! märta spelade sen fredags- och serieavslutsmatch igår kväll och de vann kattsingen med 34-0 . jorå , så var det , och det hade kunnat bli betydligt mycket mer mål med tanke på att de säkert sköt utanför typ 80 gånger och träffade stolpar och ribba ett flertal gånger . men vad gör det , alltid resultatet som räknas eller ? :) hursom så var det fantastiskt kul att se märta stråla . synd bara att den inte ville studsa in nå i målet . hela laget , och läktarn , hejade på henne och delade hennes små sötputtiga hopp av frustration när det inte ville sig :P gud hon är söt , min märta .

matchen blev lång och vi kom väl hem runt halv tio , kvart i tio ? vet inte . blev inte hemma så länge , vi började titta på så ska det låta , men fick pausa ganska så omgående för jag skulle åka tillbaka till fagerstahallen och skjutsa malin , linnéa och issa till götis för avslutningsmat med laget . åkte efter det hem igen och tittade klart på så ska det låta ( där jag förövrigt är helt på det klara med att fröken ml inte kan sjunga , vilket jag iof har sagt från allra första början när hon ploppa i melodifestivalen , men det var inte så många som ville lyssna på vad jag sa då :P nu har hon i allafal bevisat det , med råge ! ) . så ska det låtas slut togs vid av let´s dance och mitt i det fick vi återigen pausa för då var det hämtning av flickor igen . hem igen och kolla klart , sen var klockan typ ett och definitivt läggdags :P

idag är det dyngtråkigt väder , måste det liksom nödvändigtvis komma snö ? och inte nog med det , det kommer regn också som gör att snön blir slaskig och vi befinner oss alltså än en gång i denna tråkblötslaskiga onda cirkeln . blä ! ska göra mig lite representabel nu för snart blir det bibblan .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

34-0, kan inte vara sant...och det va seriematch eller? Va sjutton gubbar gör det andra laget i den divisionen kan man då fråga sig!! Va roligt för syster iallafall då hehe... När det gäller Så ska det låta och den damen så håller jag definitivt med och har också alltid gjort... Låten i melodifestivalen va bra, men lite svajigt från ton till ton får jag nog säga.. hehe elaka jag!! Jaja jag är nog knappast bättre själv, men då är jag inte känd som sångare heller..:) Kramar

2008-03-01 @ 12:27:55

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0