x2000 ? snarare 7

2008-07-18 @ 21:27:15
herreguuuuuud , shame on me . jag har tänkt och tänkt och verkligen tänkt att jag ska pallra mig in här och skriva flera gånger varje dag sen sist , men det liksom kommer saker emellan som gör att man inte hinner . ni vet hur det är och det är så det har vart .

i tisdags så åkte jag och malin till stockholm , vi gjorde en heldag och det var trevligt som attan , även om fötterna och benen tyckte att det hade räckt med en halv dag . hon är något extra hon , majsan lillan :)

   

igår var det onsdag och då fyllde älskade mamsen år . eftersom hon är i finland tillsammans med pappa så blev ju inte firandet som det borde varit , men finstämd ( med reservation för ordet finstämd ) morgonsång i en telefonlur fick hon i allafall . firandet ? det tar vi i morgon ;) annars så var gårdagens onsdag , men herregud det är ju fredag idag , då var det verkligen inte onsdag igår , gösta , mitt huvud är verkligen inte med alls längre :P möjligtvis att jag lämnade kvar den på stockholmsbussen ? maybe maybe . nåja , onsdagen var typ onsdag bara . vi gjorde inte så överdrivet mycket för kroppen var fortfarande trött :P hahaha . vi tog oss dock en långpromenad framåt eftermiddagen och det var minsann skönt .



IGÅR , var det torsdag , och den var fullspäck . vi gjorde typ allt och det tog ut sin rätt vill jag lova . orka berätta överhuvudtaget liksom ? nej , typ inte :P men jag har nya linser nu i allafall , och sjukt långa armar ? ;P jag provade göra en alldeles ny och komplett maträtt igårkväll också , den blev uuuurbra kan jag tycka . kanske att jag inte är helt iq - befriad i köket ändå ? ;P hahaha .

var det fart och fläkt igår så var det ingenting mot vad det har varit idag . vi bestämde oss för lite överraskningsstäd av huset innan mamma och pappa kommer hem i natt och det tar bannemig mycket längre tid än man tror . mellan det har vi handlat , diskat , tvättat , strukit , tvättat , strukit , diskat och pausat för mat , sjukt god mat i might add . och vi klämde även in en extra extraordinär och ovanlig grej för att komma från oss , men med risk för att mamma hinner läsa det här innan det är dags så låter jag det vara oskrivet ;D
idag ska vi även säga ett grattis till papsen som har namnsdag idag <3

nu ska jag hoppa in i duschen , sen ska vi baaaara lata framför en film med lite chips . för det var katten längesen . godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Gumsa!! Vädret är lika kasst här och ja jag längtar som en tok till Tunisien och SOLEN hehe. Det jag inte förstår är hur du kan varaså himlans brun?? Hur gör du människa?? :)... Saknar dig SÅÅÅ mkt!!Kramar

2008-07-21 @ 12:04:05

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0