semesteeeeer

2008-07-14 @ 18:23:50
jajajajajaja , äntligen ! har varit som en död råtta på villovägar de senaste tre dygnen och jag är såå glad att det är över nu . nu har jag bara fyra skift kvar på seco , måndag till torsdag i veckan med nummer 33 , och det går faktiskt an , för nu har jag semester :) var så ofantligt skönt när klockan slog om till 06.00 i morse och vi fick springa därifrån , nu hoppas jag slippa tolvtimmars natthelger i mitt resterande liv . been there , done that liksom . det räcker för mig :P har knappt sett ljus och andats luft på tre dygn heller känns det som , därför har jag och malin varit ute och promenadat en stund idag . dessvärre lider jag av en from av jetlag skulle man nog kunna säga , för jag är inget annat än seg i hela kroppen idag . ont i magen har jag också , usch , allt blir felställt när man jobbar såhär :P galet . nog pratat om jobb , jag har ju semester för sjutton gubbar ! ( kommer förmodligen påpeka det minst en gång till innan jag säger hej för idag )

mamma och pappa är i finland nu dom , hos mormor och morfar i sommarstugan . allt hade gått bra och det var skönt att höra :) jag och malin gjorde iordning burrito som vi tröck i oss med välbehag ( jag skulle seriöst kunna äta det varje dag i en hel vecka , haha , sjukt gott ) och efter det har jag duschat , och nu även hon . i kväll blir det tv - titt och ganska tidig läggdags , för i morgon ska vi upp i ottan minsann . då ligger stockholm vid våra fötter , och det ska bli bra kul att kliva ut :)

JAG HAR SEMESTER
hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Gött för dig gumman.. :).. Själv har jag många pass att kämpa mig igenom innan jag får semester. Längtar sååå hehe. Hur går det med skolan? Fått reda på helt att du kommit in och så? KRAM

2008-07-15 @ 00:06:13

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0