cirkus scott är ingenting i jämförelse

2008-07-19 @ 21:36:05
för det här var vår överraskning åt mamsen minsann :) snygg var den och helt ok i smak också för den delen . dan´ har varit bra , även om saker som stavas som tekniska inte riktigt har gått våran väg . men orka bry sig ? nu är det typ fixat i allafall så nu lägger jag inte ner mer energi på det ;P vad skulle vi ta oss till utan pappa alltså ? ojoj :P

nu tror jag bestämt att jag säger tack och hej för en sisådär två veckor framöver . det stundar semester och det ska bli obeskrivligt härligt . jag längtar till vi har packat in allt i bilen och börjat rulla , är det semester på riktigt :) ta hand om er nu mina små . . . hörs i augusti :)

puss & kram





Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tänk...jag vet att du semestrar med familjen. Utan dator förmodar jag. Så jag kan inte förstå varför jag går in här varje dag för att upppdatera mig om vad som hänt i din vardag. Vart är du?? hehe... Saknar dig gumman! KRAMAR

2008-07-31 @ 19:27:01

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0