080711

2008-07-11 @ 13:53:24
idag har jag typ panik . tolvtimmars natthelgen stundar och jag vill verkligen inte dit ! förstår inte hur jag ska klara mig igenom det där :P bläk . i morse var jag till stan , beställde nya linser på synsam och gjorde en ganska onödig undersökning samtidigt också . ögonen såg bra ut sa han , bra sa jag :P efter det gick jag upp till mormor och morfar och kramades hejdå eftersom de flyger till finland i morgonbitti oc hdå lär ju jag knappast vara kontaktbar :P haha . ringde nyss och bokade bussresa för mig och märt till på tisdag . stockholm en dag , lär kunna bli kanonbra :) snart är klockan två och då får malin semester , pappa också för delen , mamma får däremot vänta till halv fem . själv får jag som sagt vänta till måndagmorgon , märker ni hur synd jag tycker om mig själv ? haha . pappa tänker starta grillen i allafall så jag hinner med lite sånt den här helgen , lär ju mest bli frukost för mig i morgon och på söndag liksom . fy katten ! allt blir omvänt och inte alls trevligt . semestern däremot , blir trevlig :)

genom dagens kändisfönster ser det ut som att  Mary-Kate Olsen återigen är ute på hal is . rykten säger att hon förtär en extrem mängd alkohol nu efter att Heath Ledger dött och ska däför nu vara påväg tillbaka till rehab?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0