080709

2008-07-09 @ 11:15:20
godmorgon , jag börjar med mitt första av två eftermiddagsskift idag och börjar alltså inte förrän klockan slår 14 . känns skönt att man har fått sova ut lite nu i allafall :) två eftermiddagar kvar plus de där tre tolvtimmars nätterna , sen är det semester . guuuuud så skönt det ska bli :)

vi gick runt eskiln igår i allafall , det gick inte så vidare värst bra , men vi glänste nog allt på några frågor , märta och jag ;D haha . efter det gick jag och mamma hem , det var skönt för vädret var härligt . sen blev det allsång och morden i midsomer , där mördarn på riktigt var helt grotesk och psykigt läskig ! åt glass med jordgubbar gjorde vi också , mäktigt gott ofcourse ;D

ha en bra onsdag och for the love of god , ta ett klick på en helt fantastisk och underbar låt


joan armatrading - the weakness in me
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

(Gick inte att kommentera förra inlägget så jag får väl ta detta då hehe) Haha ja den låten gör så att jag ler, men inte för att den är så oerhört bra, för det är den ju som sagt inte. :) Ja jag mår bra, just nu, men förtränger ff det faktum att du inte kommer tillbaka till skolan och MIG i höst!! Hade önskat att situationen såg annorlunda ut, men men... Nu tänker vi som sagt inte på det hehe. Jag är bara glad att du mår bra vännen min!! Bamse kramar

2008-07-09 @ 16:37:00

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0