080708

2008-07-08 @ 16:54:33
nu har jag precis kommit hem från stan . jäkta hem som en idiot , blev trött i benen , böt om och cykla ner i ilfart till stan där jag skulle träffa jossan och marie . känner att det låter som jag klagar , men nej , det var verkligen värt att idiotjäkta , bli trött i benen och aningen småflåsig för jag har haft en helt fantastiskt härlig stund med de töserna på vallonen :) jag saknar de nå enormt och jag trivs väldigt bra med att vi kommer kunna ses bra mycket mer nu när jag har flyttat hem .

när jag ändå är inne på ämnet som handlar om att sakna så måste ju bara ida - marie nämnas . idag när jag höll på att städa undan för att sluta jobbet så spelades lipgloss i radion . för det första så spelas den typ aldrig , och för det andra så är den inte ens bra , så jag kunde bara inte sluta småfnissa lite för mig själv . det var nämligen våran streetdance - låt när vi hade gestaltningsveckan i höstas och gjorde vårat makalöst härliga dansmedley ;D haha . helt galet rolig vecka och jag förstår nog fortfarande inte att ida- marie inte kommer vara på samma skola som mig till hösten . det kan inte annat än smärta :/ men hon tycks i allafall må bra och det glädjer mig :)

idag är det tisdag och det är ännu inte bestämt om det blir eskilnrunda eller inte , allsång blir det i allafall , det är alltid säkert .

genom dagens kändisfönster rapporteras det att världen fått två nya tillskott . igår morse så fick Nicole Kidman en dotter ( hennes första biologiska ) tillsammans med karln Keith Urban , hon har ju sedan tidigare två adopterade barn tillsammans med Tom Cruise . och som om det inte vore nog så fick även Matthew McConaughey senare på eftermiddagen en lillparvel tillsammans med sin Camila Alves . Nicole och Keith fick alltså en liten tös , som ska heta Sunday Rose , medan Camila och Matthew fick en son som ännu inte har fått något namn . vi säger hej till dom och välkomna till världen .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0