080704

2008-07-04 @ 18:51:03
idag har det varit övervägande soligt och fint , då tänker ni säkert att jag har legat ute och pressat ? men nejdå , icke sa nicke . blev 1 timme och 45 minuter ute i solen bara kanske , lite sådär på morgonkvisten , för sen gick jag in och diska medan märta torka . efter det stack vi ut och sprang , jag formligen dog ! andningen fanns inte där överhuvudtaget och jag väljer att tro att det berodde på att jag glömt ta min medicin i morse och inte att jag bara helt lätt och slätt har helt grotesk kondis , för sådär trött var det längesen jag blev ! hur som så blev det bättre när jag kom in och grabba tag i inhalatorn eller vad det heter , puffen som jag döpt den till . för tillfället åskar det i min mage och den kan knappt bärga sig för det luktar så otroligt gott , och grillat , här utifrån . efter det ska jag vältra mig i jordgubbar ! mumma för sjutton gubbar :)

genom dagens kändisfönster kan världen rapportera att den brittiska modellen paul sculfor , som tidigare var tillsammans med jennifer aniston , nu efter tre månader har flyttat in hos cameron diaz .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0