080702

2008-07-02 @ 16:55:31
sådärja , nu är jag äntligen lite ledig igen . det här sista nattskiftet var bannemig plågsamt alltså och jag fattar inte hur jag ska klara mig igenom den där tolvtimmars natthelgen som kommer nästa gång . gaaaaaaah ! helt galet . nåja , hursomhelst så hade jag sjukt svårt att hålla ögonen öppna i natt och det var mäktigt skönt att slänga sig i sängen när jag kom hem i morse . nu har jag precis varit lite hushållig och diskat och sen har jag inga planer . jag ska förmodligen bara dega , och äta :P

tipspromenaden gick inge bra igår , fall ni undra . allsången var dock bra , uggla tycks ösa med verkligt stora bokstäver .

genom dagens kändisfönster fokuserar vi på vår kära serena van der woodsen , eller blake lively som hon heter i verkliga livet . tydligen ryktas det om att någon/några anser att blake är den nya paris hilton och det gör inte att blake blir till sig i trasorna direkt . hon tycker att de inte kunde vara mer olika och att hon inte gillar att jämföras med någon , av någon som inte känner henne . blake tar inte jämförelsen med paris som en komplimang .


här ses blake lively med sin kära penn badgley på gatorna i new york

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0