080701

2008-07-01 @ 15:41:31
dags att säga hej och välkommen till ett förhoppningsvis soligt och varmt juli . dags att säga godmorgon till mig . nattskift nummer ett avklarat och bara ett kvar innan man får vara lite ledig igen . gick ganska bra även fast jag var helt hutlöst trött redan innan jag åkte dit . tiden mellan två och fyra i natt var den tid som var drygast , för den stod typ still ärligt talat . men när klockan blev fem så gick det lättare för då visste man att man snart skulle få åka hem och lägga sig . kan garantera att jag la mig direkt . sovit som en stock har jag gjort också , tills jag vaknade nu , för några minuter sen . och inte har jag hunnit träffa malin nå sen igår heller . hon har nämligen eftermiddag den här veckan och slutar när jag börjar och börjar när jag fortfarande sover . omsprunget det kan bli ibland .

ikväll blir det förmodligen eskilnrundan och allsång innan jag återigen drar till jobbet . hoppas den här natten går snabbare .

genom dagens kändisfönster skvallras det om att lindsay lohan har en hemlig syster ? tydligen så finns det en christy horn som påstår att hon varit tillsammans med lindsays pappa michael och tillsammans fått en dotter som idag är 13 år och lyssnar under namnet ashley . det tycks aldrig sluta storma runt linds .




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0