update

2008-01-05 @ 19:44:02
västmanland slog uppland , med besked , och vann alltså gruppen . grattis till det . vi åkte hem och har efter det mest kollat på inspelad idrott på tv:n :) efter det tog jag en timmes promenad ungefär, det var skönt , för luft har det varit dåligt med idag . jag kan dock tycka att jag fick min beskärda del nu i kväll iof för det blåste motvind nå så in i bomben . duschade och har ätit välgjord tacos för en stund sen . just för tillfället sitter vi och väntar på vm finalen i hockey som börjar om sisådär en kvart . tidsfördrivet spenderar vi ganska så nervöst som ett par nördar framför datorn . vi har ploppat upp livematch och sitter och följer västmanlands kvartsfinal mot västernorrland . just nu ser det bra ut , 1½ period spelad och ledning med 5-2 . keep up !

jag fick ett ganska så dyngsött meddelande för en stund sen
av en dyngsöt person
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0