tacosmarr och svettdropp

2008-01-30 @ 20:06:02
skulle kanske inte vara så gott i nån sorts gemensam blandning , men det är för himla härligt på skilda håll . träningen var hel bra och det var jobbigt som katten vill jag lova , men ohyggligt skönt förstås . gick hem och duschade och efter det fixade jag som sagt ihop lite tacos , herregud vad gott , seriöst . jag skulle lätt kunna äta sju portioner till , typ ;P har dock sparat lite så jag kan fylla en matlåda i morgon som kan dyrkas upp när vi slutar i morgon och innan jag ska ta bussen hem . just nu ska jag titta på roomservice , för det har faktiskt börjat redan . har alltså absolut inte tid med detta som ni förstår . hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Gud va du tränar och står i...duktig du är vännen!! Jag önskar jag hade ork och motivation jag med just nu, kommer förhoppningsvis när det börjar ljusna lite så man piggnar till...:P... Kramar Gums

2008-01-30 @ 20:15:49
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0