smarr

2008-01-09 @ 17:00:54
har precis ätit , kyckling med ris gurka tomat och ananas , det var smarr vill jag lova . och kyckling blev det över så nu ska jag blanda ihop det med salladen som blev kvar och sen låta det stå i kylen tills jag ska till skolan i morgon , ( bara jag inte lyckas glömma det i morgon nu när jag väl har fixat ) hahaha . det ska även tilläggas att det är galet gott med mjölk ! nu blir det nog tv resten av kvällen , fast inte enbart , ska plocka litegrann här runtomkring också och plocka bort typ tomma kassar och sånt där . när ska julen plockas undan ? hade först tänkt plocka bort allt nu i veckan , men jag tror bannemig inte att det blir nå tid för det . . . får ta det på en gång efter helgen i stället . hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0