part three , last part

2008-01-19 @ 19:54:56
nu tänker jag inte spendera nå mer tid här tror jag , klockan börjar närma sig åtta och jag känner mig helt redo för kvällen . är totalt trött och slö så jag ska bara ligga här i soffan och pressa mina ögon mot tv:n typ . sporten har börjat nu och ljuder i mitt bakgrundsöra . jag har plockat lite med det lilla nya som jag införskaffade mig idag . mest nöjd blev jag med det som stoltserar på byrån inne på toaletten .

image57

ha en trevlig kväll
godnatt

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en trvelig kväll du me, :)

2008-01-19 @ 20:07:03
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

Hoppas du mår bättre bumsan!!
Du har allt ett öga för inredning...kanonfint juh..:)... Mitt vita linne ligger i tvättkorgen. Fläcken hade ju redan torkat så jag orkade inte lägga energi på det. Jag får hoppas det löser sig sen!!
Det blev inge kalajs för oss heller, blev mys hemma istället... Skönt faktiskt!! Och bra för min ekonomi hehe... Usch nu ska jag verkligen sova.... mitt i natten... KRAM

2008-01-20 @ 01:57:49
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0