nalkande sömn

2008-01-16 @ 22:45:25

jag har ohyggligt ont i ryggen av någon anledning som ingen har någon aning om och jag är trött som ett hus med 44 våningar och trasig hiss . . . ungefär . det är film på trean , mina ögon vilar på den . tro , hopp och kärlek , den är ganska rolig faktiskt , men allvarligt så vill jag mest att den snart är slut så jag får gå och lägga mig . i morgon ska jag plugga inför redovisningen på fredag och sen ska jag spendera tid på hammarö . jag fick ett samtal , mina tentor ska tydligen firas med god mat och stort fika . trevligt smarr . jag måste även prompa in i min skalle att mitt minne inte får svika i morgon , för tydligen vill världen att alla ska fylla i nån såndär så kallad kursvärdering på internet som jag alltså inte får glömma bort . kanske att jag typ måste skriva upp det nånstans eller nåt , eller så försöker jag lita på att jag kommer ihåg det på en gång när jag vaknar och då alltså gör den lika 'snabbt' som jag tänker . just nu frågar jag mest faktiskt mig själv vad jag egentligen gör här när reklamen är över för längesen och filmen har börjat igen ? jag ger upp , godnatt !


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0