hjälphjälp

2008-01-02 @ 12:20:52
jag har tappat och ligger lite efter . det har hunnit vara nyår och jag ska berätta om det sen . jag har märkt att jag kommer att ha en del att göra här "sen" , men det blir väl vad man gör det till och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv , som vanligt :P det kommer , jag lovar . ´til then . . .

vi säger farväl , faktiskt med bokstäver av en hel hög vemod , till ett hiskeligt händelserikt , omtumlande , snyggt , känslostarkt och ganska galet år , år 2007 . och hälsar detta nya färska 2008 , som vi fortfarande är fullkomligt omedvetna om , hjärtligt välkommet .

hoppas ni har haft det vra i nyårshelgen , det har jag !
nu ska jag ta en fika med josie & määääry , thank god <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0