en eftermiddag

2008-01-19 @ 16:27:18
i ett fasligt blåsigt karlstad . sist jag var här så velade jag över hur ett visst beslut skulle visa sig att bli och nu är jag här för att underrätta om utgången . jag åkte ner till stan , det gjorde jag , men jag blev inte där så överdrivet länge . 1½ - 2 timmar kanske , max . jag har galet ont i huvudet och är slö i hela kroppen . jag hoppas att det beror på typ utmattning efter allt jobbigt som har varit och inte att jag typ håller på och bli sjuk eller nåt för det orkar jag banne mig inte med ! jag hittade lite på stan i allafall , blev mest lite grejer till lägenheten , men även lite lite kläder . låter kanske som att jag har shoppat en hel del men så är icke fallet , har faktiskt inte gjort av med så galet mycket pengar och det är skönt . nu väntar vi på studiebidraget och efter det skulle jag vilja köpa mig en ny jacka . hej

förresten så vann malin och dom matchen med 5-4 , bra ! och jag skräms av det faktum att barn som ser ut som typ 6 eller 7 år gamla står på stan och röker .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0