back in buisness

2008-01-27 @ 22:22:47
typ . är tillbaka i karlstad nu och egentligen inte så värst pigg på att skriva något här överhuvudtaget , men jag känner väl någon sorts plikt eller nåt , min plikt . nåja , om jag slutar tänka så går det fortare . det brukar kunna visa sig så ! sist det begav sig så var vi på väg över till moster för fika , dit drog vi och träffade henne , jan-erik , stefan , mormor , morfar och en ständigt sovande lillprins . & så lucke förstås . var trevligt ofcourse och när vi gick därfirån så gick vi i princip bara hem och stack iväg igen . fast innan det hann jag kramas med sis en stund också , för hon följde minsann inte med till örebro , de skulle ha filmkväll . örebro ja , det var dit vi åkte , först en sväng till farfar och birgitta och sen invillandes i stan efter busslet . det var inte så speciellt svårt , för pappa alltså , jag hade säkert kört vilse , och det gick rätt fort för oss att hitta . sen kramades vi och vinkade och sen såg jag mamma och pappa bege sig av hemåt . känns ganska avigt när vi åker åt motsatt håll , usch !

jocke hämtade mig vid station och skjutsade upp mig , tacksamt och uppskattat minsann . nu är jag fasligt trött och vill mest bara gå och lägga mig . tror jag gör så . har lite sovis i morgon , det är bra . får träffa ida-marie i morgon , det är ännu bättre . godnatt

förresten
så vill jag lite sådär ivrigt och barnaktigt påpeka att jag faktiskt vid den här tidpunkten om precis en vecka , har varit tjugo i flera timmar ! :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0