21.43

2008-01-20 @ 21:48:27
det är kväll och ännu en dag har gått . har precis kommit ut ur duschen , vart träning med karin . det var otroligt skönt och det vart svettigt värre . efter det följde jag med till hammarö och jag och karin klämde i oss en varsin sallad . sen tittade vi på singing bee och nu är jag klar för kvällen . kan låta som att vi var en aning äckliga som väntade typ 1½ timme med och duscha , men så himla farligt var det faktiskt inte :P haha . just nu är bröllopsfixaren på tv och den är faktiskt en hel del kul . jag tror att jag ska kolla klart på den innan jag går och lägger mig , har ju faktiskt sovis till 10.15 i morgon . skönt ! i morgon ja , då börjar även vår nya kurs . det blir busigt och jag är ordfrän . i´ll keep you posted , godnatt .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Haha du är rolig du gumman!! :) Eller Ordfrän som du säger tihi...
Ses imorn på kursstarten..:) Kramar

2008-01-20 @ 23:39:26
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0