15.45

2008-01-02 @ 15:51:09
jag har spenderat flera timmar med pinglorna . jag älskar att spendera timmar tillsammans med dom . vi invaderade vallonen och de stolar som fanns lediga , i princip . stoppa lite i magen och hade allmänt övermysig tid . massvis med prat och efter noga övervägande så är det nog därför som tiden är slut innan den ens hinner börja . vi har i allafall försökt planerat lite och nu hoppas vi alla tre på att det verkligen blir av . vi brukar kunna vara rätt bra på att planera en massa saker som till slut inte lyckas bli som det var tänkt ändå ;D hahaha , men förhoppningsvis är denna gång inte en sådan . det gäller en 20årsdag , min 20årsdag !

snart kommer pappa hem från jobbet , då ska vi äta lite , sen ska vi åka upp till mormor och morfar , möta mamma , och sen gå in och smaka lite på den tårtan som hon tydligen hade bakat . säkert smarr .

efter det är det kväll och då ska i allafall jag och märt se på kungafamiljens 2007 och inse att vi verkligen inte lever som dom , men att vi verkligen har det fruktansvärt extremt bra ändå ;D hahaha .

jag avgudar min syster , har jag sagt det ?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0