080131

2008-01-31 @ 13:24:04
helg helg helg , ÄNTLIGEN HELG!! gudomligt skönt vill jag lova . föreläsning om barnkonventionen i morse , inte speciellt intressant faktiskt . liten besvikelse faktiskt . trodde det skulle bli bra , men kändes bara förvirrat . töl . föreläsning en gång till efter en något helstressad rast och i början där så kände jag mig faktiskt relativt främmande pigg , men det dalade igen efter typ en timme , förstås :P men då var det ju nästan slut så ja . . . det gick väl an till slut . nu är det ju klart och vi har tagit helg! :D

har precis ätit upp mina snygga tacorester från igår och de smakade precis lika bra idag . ska packa färdigt , diska och småstäda lite också innan jag drar mig ner mot stan .

dagens ros: ida-marie förstås , utan tvekan . dels för at jag fick helsöta födelsedagskortet , men mest för att hon alltid bringar sol i min vardag .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh va gullig du är vännen!! Tack, tack, tack... va glad jag blev nu...*hihi*... KRAM

2008-01-31 @ 19:18:13
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0