080130

2008-01-30 @ 14:51:30
hej igen och ett välkommen till ännu en strålande och vit vinterdag i detta ganska kalla karlstad . vaknade upp i morse , tittade ut genom fönstret och fick väl en smärre chock skulle jag nog vilja påstå . det var totally vitt på precis hela backen . . . hallå , sen när liksom ? lär ha snöat hela natten och det har fortsatt hela dagen . hade dock avtagit nu när vi slutade . visst , det är jättemysigt med snö och jag älskar vintern , men inte så speciellt mycket när den inte kommer i tid ! gaaah . jag trodde vi gick mot vår nu jag , so wrong so wrong .

föreläsning i morse , handlade om nätmobbning , nätmobbing ? alltså allvarligt , kan nån säga hur det ska skrivas och sägas ? har pratat om det med flera stycken men det känns inte som att nån egentligen vet . . . man skriver typ med ett extra n varannan gång typ :P mobbning , mobbing , mobbning . . haha . aja , skit samma . det var faktiskt rätt bra , men det kan inte hjälpas att huvudet gör ont så tidigt på morgonen . sen var det lunch och vi åt den i ett framträdande på en tiny scen i gläntkanten . sen var det so igen och nej , det känns faktiskt inte så speciellt givande . återigen så sitter man och skriver och skriver , men förstår egentligen inte så mycket . fast vad vet jag , förhoppningsvis så fastnar det i allafall och kommer fram när man behöver det . i sure hope it does . slutade kl 14 och traskade ner till kronoparken på en gång , hämtade ut mina böcker på posten och nu kan jag "äntligen" börja läsa . hum , definiera ordet äntligen i detta sammanhang , tack .

blir träning vid 17 , i´m looking forward tooooo . sen ska jag trixa ihop lite tacos , kolla på roomservice och packa . för i morgon kommer jag hem igen . 16.25 går bussen , 19.20 står någon och väntar på mig i västerås . puss

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0