080129

2008-01-29 @ 16:19:58
toktråkigtisdag , faktiskt . har nästan inte ens nåt att kommentera idag , då kan ni förstå . orkar liksom inte , mitt huvud är totally . . . fullt , snurrigt , tomt , nåt . gudars! har haft en och samma lektion precis hela dagen och det hjälper faktiskt inte att vi har en bra lärare för det här var galet i vilket fall . prat prat prat , ett ständigt tänk och ett helt ofattbart konstant skrivande . ibland kan man tro att skrivkramp är nåt som bara sägs när man är trött i skrivhanden , men nejdå , det finns och det är mång-gånga konstaterat . vi fick iof sluta tidigare och det är förstås lika positivt som alltid , ida-marie och jag hade även helbra samtal om både lägenheter och hus både innan , efter och mitt i alla "nya" inredningskataloger . trevligt indeed . har jag nämnt att jag är trött ? well , I am och shit alltså , just nu är det någon som är helt grotesk på tv:n , usch! jag måste seriöst byta kanal . på torsdag åker jag hem , jäppjäpp .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jadu Stumpan om man ändå kunde köpa PRECIS vad man ville när man ska bygga hus... Och det finns ju så mycket att välja på, hur tusan ska man kunna välja hehe... Jaja det ordnar sig nog när tiden är inne hoppas vi!! Ses imorn vännen!! Godnatt Kramar

2008-01-29 @ 19:55:19
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0