080128

2008-01-28 @ 21:19:21
herregud , jag insåg precis att januari snart är slut . tiden går fort fort minsann , hela tiden . måndag och ny skolvecka , idag faktiskt med en ganska så skön start . jag kom i säng ganska tidigt igår kväll faktiskt och sov som en stock i typ nio timmar , det var galet skönt , men ändå var jag förstås en zombie hela morgonen . hade sovis till 10.30 och det uppskattas förstås varje gång . träffade de andra vid selmatrappan och vi satte igång typ direkt . träntränträn och sen lite "fika" med en apparat som inte gillar pengar och sen iväg till seminariet . vi spelade teater och försökte visa familjeförhållandena i bonde- , borgar- och dagssamhället och vi fick positiva kommentarer efteråt , vilket kändes bra förstås . gjorde även några värderingsövningar och hade diskussionsfrågor , sen var det över . lektionen blev inte riktigt lika lång som den var tänkt och det smärtar ju nå fruktansvärt , eller typ inte . kom hem , åt och drog ner till stan . hittade lite , men fördrev mest en del tid . åkte tillbaka hit , böt om och stack iväg och träna . . . jösses , det var gudomligt skönt , men jag vill ha ett par nya skor :P nu har jag duschat , ätit banan och flashat till några mackor som sen slunkit ner i min mage . gôtt . nu småkikar jag lite på american idol , mest bara för att det typ inte finns nåt annat att titta på , sen går jag nog faktiskt och lägger mig , för jag är trött och morgondagen blir kämpig . ska plinga hemåt först också bara , godnatt .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0