080127

2008-01-27 @ 13:30:54
den här dagen kommer garanterat ha känts grymlång när jag går och lägger mig ikväll . väcktes innan kl 6 i morse , observera innan , för malin skulle spela match i västerås . det är kul att matcherna ligger så tidigt i en stad långt bort när det faktiskt gäller en så kallad damnivå , tänkvärt och alltså lika kul varje gång , eller kanske inte . skit samma , vi var där kl 8 i allafall och matchen slutade i förlust . tråkigt förstås . åkte hem , har precis ätit och klockan är bara 13.27 . egentligen brukar det här kunna sammanfatta en hel dag annars och nu har den knappt börjat , om det skulle vara normalt förstås . för i min värld är det inte särskilt normalt att gå upp innan 6 på en söndag . eller ja , normalt och normalt , välj vad du vill . jag sover helst !

nu ska vi över till moster och fika lite , mormor och morfar ska vara där också , plus en till paj förstås . jag är tillbaka i karlstad i kväll , ´til then . tja

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0