080126

2008-01-26 @ 17:24:02
det är lördag och jag har haft en enastående bra dag . pappa kom upp och väckte mig strax efter tio för då åt vi lite familjemysfrukost , efter det tog jag mig en dusch och efter det så stog sandra i dörrn . glad blev jag minsann . vi tog oss en trask till vallonen på en gång och vi la beslag på ett av de bord som överhuvudtaget fanns kvar . folk tycks kunna förvånas över att jag ännu inte har lärt mig dricka kaffe , men det kan jag egentligen inte förstå . det hör väl inte hit iof , men det kan se kul ut när jag är och fikar med folk och fortfarande lever kvar i en kartongfestis med rött , flashigt och en hel skopa vuxet sugrör . haha . nåja , slutsnackat . hade en galet trevlig stund i allafall och vi hade säkerligen setat kvar där fortfarande om det inte vore för det att de stängde . haha , kul att vi alltid ska vara sist överallt och kul att alla jämt vill stänga när vi kommer . "eller jaha oj , har ni stängt?" haha , kan ligga på tio-i-topp listan över pinsamma grejer alltså . inte ens ett blomköp klarar vi av ;D haha . men däremot så kan vi prata och då skiter jag i att vi inte kan köpa blommor , för shit , våra prat är bra och alltid lika välbehövliga . vi skulle nog kunna prata till solen slocknar om vi fick chansen , i don´t doubt it , och jag tycker seriöst att vi ska utomlands en gång till :P

nu låter det som att det smäller i en bildörr eller två här utanför , förhoppningsvis är det så att det är mamma , pappa och malin som kommer hem . de var inte hemma när jag och sandra kom tillbaks och jag har nu varit ensam i ungefär 40 minuter kanske ? hungrig börjar jag bli också och jag vältrar mina händer i nåt sorts samförstånd och hoppas på tacos .

tack för idag sandy , jag mår bra i ditt sällskap

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0