080125

2008-01-25 @ 15:39:37
hej och välkommen hem . gud det är väl förträffligt skönt att sitta på övervåningen vid den här datorn just nu , hjälp vad jag har saknat att vara hemma och hjälp vad jag fortfarande älskar att vara här :D mamma stod och väntade på mig när jag kom med bussen igår och vi kramades länge innan vi tillslut satt oss i bilen , sen åkte vi hem och jag hann väl i princip bara in och krama på pappa innan malin ringde och ville att jag skulle hämta henne . det gjorde jag och sen åkte vi och hämtade kebab ;D haha . det satt som en smäck vill jag lova !

idag försökte jag komma upp i tid för jag tänkte gå till skolan och hälsa på och det gjorde jag . träffade de jag ville träffa , eller ja , inte kringlan dock för hon jobbar aldrig på fredagar . skönt för henne , töligt för mig . hursom så var det roligt att träffa de andra , gunnar kramades hela två gånger ( roli´an ) haha , lena och jag satt säkert och prata i typ 1½ timme och åsa-maj blev bara en liten snabbis precis innan jag skulle gå . men ja , oj om det var roligt att se dom igen :) ibland kan brinellskolan saknas minsann . träffade även mr. F. Narfström , trevligt och en bit chockerande faktiskt . haha :P

efter skolvisiten formligen sprang jag upp för backen ( nästan ) till mormor och morfar för där väntade de tillsammans med mamma . :) trevlig stund som vanligt och vi kom hem typ vid halv tre?

just nu är mamma och pappa på stan , och malin är fortfarande i skolan . jag började knåpa med ett korsord och jag kom underfund med att jag var rätt bra , haha , jag ska nog gå ner och fortsätta :P i kväll ska vi frossa med god mat och snacks framför let´s dance , japp vi ska .

hej & hå , förresten ska jag hålla ett öga på mina tummar så de är tillräckligt ihophållna i kväll för ida-marie ska försöka villra sig bort till forshaga ;D hehe , det kommer säkerligen gå utmärkt förstås , men ändå !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

JAG HITTADE... :) Haha tack gumman är helt bombis på att det va för att du höll tummarna för mig.. Tyvärr förlorade dock Henrik och de med 4-3, surt!! Jaja hoppas du har det bra...KRAMAR

2008-01-25 @ 23:25:18
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0