080124

2008-01-24 @ 14:23:19
JAJAJA , skolveckan är slut och jag är snart snart snart påväg heeeem :D har varit rätt lugnt idag , om det nu nånsin kan vara det , men ja . . . vår lärare är fortfarande kalas och det känns väldans bra . jag och ida-marie har pratat om bio och det blir himla roligt när det inträffar :) dit ska jag längta , men först ska vi hitta en bra kväll och film ;P haha . dagens stora var väl det faktum att en viss person stod för något som gjorde mig ruggigt chockad och en hel hög besviken faktiskt . väldigt oväntat och en förjävla otrevligt attityd . usch! förhoppningsvis så var det kanske bara en dålig dag ? hum . . .

nej , nästa gång jag kikar in här sitter jag i beautytown , tacka gud för det
hej och en ohyggligt grymtrevlig helg 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0