080122

2008-01-22 @ 12:32:13
ny dag , nya möjligheter . det är väl så man säger , men jag kan inte riktigt påstå att det är så det känns . jag är medveten om att jag är sjukt negativ till det mesta just nu och jag försöker verkligen att inte vara det , men det känns inte som att jag hittar kraft till nåt , nånstans , och då känns det lite knixigt att ändra det där negativa till det motsatta . pratade med mamma om det i morse och hon försöker förstås hjälpa , men hon sa även att hon känner sig lite hjälplös när vi är så långt ifrån varandra . jag längtar till på torsdag när jag får åka hem och träffa dom <3

jag har anmält mig till tentan nu och det är som det ska på den så kallade ´hemsidan´ , det borde alltså vara lika för dig nu också ida-marie :)

idag är jag ledig och det är förträffligt skönt , fast samtidigt så går dagarna mer långsamt då och därför infinner sig en liten gnutta av tvetydlig dubbelkänsla . det var livat här i huset i natt och jag hade faktiskt litegrann svårt att somna , höll på att bli galen men sen kom jag på att jag var ledig idag och då gick galenskapen i mig över och då kunde jag somna . jag har kommit på att det alltid går bäst när man struntar i sånt som låter runt omkring en när man försöker sova , men ändå är det sjukt svårt att låta bli när det väl pågår . hejsvej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Japp stumpan, jag har nu också anmält mig till tentan. Bra så man inte glömmer det, vore ju för tråkigt hehe... Ses imorn!! Kommer in så jag är i skolan redan kvart över åtta.. hm.. blir trött bara jag tänker på det... KRAM

2008-01-22 @ 16:08:52
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0