080121

2008-01-21 @ 17:05:51
just nu virvlar det i mitt huvud , virvlar av precis allt . kursstart av bus idag och samtidigt som det känns ofattbart skönt att börja med nåt som faktiskt intresserar mig och som jag tror att jag kan ha väldans stor nytta av senare ( till skillnad från den vi nyss läste ) så har jag redan panik och stresskänsla . schemat är ganska pressat faktiskt och det finns en hel del att både läsa och göra . plus att vi har en , som det låter , fullkomligt fruktansvärd tenta om mindre än tre veckor . tydligen så är det typ bara 50% av alla studenter som lyckas klara den och just nu känns det inte direkt som att jag kommer att vara en i de 50% . det ska nämnas att fyra böcker ska läsas till tentan och då lär folk kunna förstå att den blir hemsk . ny kurs är förstås lika med ny klass och ny studiegrupp . klassen blev säkert bra , och ohyggligt stor , och studiegruppen lär visa sig hur den fungerar . ida-marie och jag kom i allafall i samma igen och just nu känns det faktiskt som att det är huvudsaken !

jag är tokigt trött och huvudet vill sprängas när som , men hey , det känns som det tillhör vardagen nu för tiden . i kväll tänker jag träna , det är i allafall avkopplande . hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0