080120

2008-01-20 @ 12:18:20
godmorgon . det var längesen man tilläts sova i timmar känns det som , men i natt fick jag i allafall sova i tolv . det var gudomligt skönt . idag tänker jag inte göra ett smack , ska bara ligga framför tv:n och slöa . blir iof antagligen träning med karin i kväll , men än så länge vet jag inte vilken tid det blir . allt beror på när de kommer hem från torsby och vad vi hinner med . mamma , pappa och malin är på väg till ikea nu dom , dit skulle jag också vilja , malin ska få lite nytt stuff till nya rummet , kul för henne . jag skulle fortfarande vilja vara med :P för tillfället känner jag en galet stark längtan hem och det blir skönt i morgon när skolan börjar igen för då går veckorna relatvit snabbt vilket betyder att jag snart får åka hem . sitter och grunnar på hur jag ska göra , för om jag inte minns helt snett så är vi lediga på fredag (?) och då skulle jag ju faktiskt kunna åka hem redan på torsdag kväll . . . nåja , det lär visa sig lite längre fram .

KRAM

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0