080119

2008-01-19 @ 11:31:01
goodmorning mate . jag är vaken och har sovit ruggigt bra i natt faktiskt , beror antagligen på att jag fortfarande ler över att kursen är slut och att jag som vanligt var ohyggligt trött förstås . just nu är tv:n på och jag sitter och funderar över vad jag ska ha för mig idag . skulle nog vilja ta mig ner till stan en sväng och kika lite , fördriva lite tid och sådär , men det låter som det blåser som attan här ute så jag vet inte hur mycket man vågar liksom . vill ju inte flyga iväg och hålla krampaktigt i en stolpe direkt . haha . snart ska jag ta en dusch i allafall och efter det lär jag väl ta ett så kallat beslut .

märt spelar match hemma mot sura idag och jag ska hålla alla tummar jag har
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0