080118

2008-01-18 @ 19:34:57
efterlängtade 080118 , efterlängtade fredag ! gud , det känns som att jag har en hel hals full i nyheter och späck som jag skulle vilja tilldela mina kära anhängare , men egentligen har jag inte så stor koll på vad det skulle kunna vara för överstora nyheter . störst och vackrast är väl det faktum att kursen är över över över och att det är hiskeligt gudomligt skönt och lättat . morgonen började på selma , ( sådär som de flesta morgnar brukar börja nutförtiden , förhimla mysigt ställe det där selma , där ska vi reunia med sandra , stefan , sara , maria & marika förövrigt ) , sen vart det redovisning och vårat krånglade förstås . på selma satt vi och diskuterade , eller ja , diskuterade och diskuterade , vi konstaterade väl rätt snabbt får jag lov att säga , att det skulle vara skönt att vara först ut liksom , för att sen ha det avklarat . kristin kom in och frågade om det var ok att vi var först , absolut och helt perfekt tänkte vi . ack fel , ack . vi traska fram , med papper , mod och usb - minne , och det vad väl ungefär också så långt vi kom . powerpointstuffet var sparat i för ny version och fungerade inte i datorn . panik ? vi fick vänta och släppa före de andra grupperna och sen använda rasten till att gå till datasupport och lösa problemet . sen var det dags i allafall och det gick väl ok , vi blev godkända i allafall och mer begärs inte .

lunch sen och vi hade trevligt , återigen på selma . sen hämtade vi ut tentorna och gick till sista drabbningen . ganska så helt värdelös "lektion" och vi väntade bara på ett avslutande klockslag . tillslut kom det och jag och ida-marie drog med oss stefan till bilen och åkte mot stan . väl i stan så fick vi låna stefans parkering och våldgästa hans lägenhet med söt flickvän och hund . trevligt . klockan blev 15.30 och vi drog oss mot mongolian steak house , inte så värst hungriga , men ändå sugna på mat . vi fick vip - placet och det var minsann mysigt . väntade ett tag på de andra , men tillslut kom de och vi beställde .

på mongolian har vi setat alltså från då till nu och jag har innerligt haft riktigt roligt . vi åt mat ( som kanske inte riktigt var vad jag hade väntat ) , drack vin , pratade , delade med oss av saker av alla dess slag och skrattade en hel del . det var trevligt som sagt och just nu är jag glad . kommer dock aldrig sluta tycka synd om det stackars livet som fullkomligt tappade ett helt glas med rödvin över precis hela bordet och tre jackor . usch han vart besvärad och typ bedrövad . fy , för honom tycker jag att alla kan ge ett tröstande litet ord !

idamarie var gosig och skjutsade hem mig , även om hon av någon anledning ville kalla mig för elin i kväll ;D hahaha .

i kväll är det let´s dance och det ska jag ägna min kväll åt . soffpotat och nog en gnutta godis . smarr 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Haha gumsigum... Jag tycker nog helt enkelt att Elin skulle passa dig bättre.. ;)
Haha nä jag vet inte vad som flög i mig... Elin pratade med mig på höger sida och så skulle jag säga nått snabbt till dig på vänster sida och allt blev bara tvärtom om och kors och tvärs helt fel hahahah.... Nä virrtanten här ska nog sova nu... Godnatt min kära vän THERESE... :)

2008-01-19 @ 02:28:28
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0