080117

2008-01-17 @ 13:36:47
hejdu . torsdag idag och ledigt nummer två . hade lite sådär diskret planerat att inte sova så överdrivet länge idag för jag tänkte att jag skulle hinna med att diska och handla och lite såntdär . men det falera totalt för jag sov mycket längre än planerat men ändå var jag fortfarande heltrött när jag vakna . strange it seems . jag har kollat igenom grupparbetet lite snabbt och jag lär ägna en del tid åt det idag med tanke på att det är redovisning av det i morgon . i morgon ja , då är det även den absolut sista dagen på den här totalt mordiska och typ patetiska kursen , nånsin ! och det ska bli så otroligt skönt när klockan slår 14.45 i morgon och det är över . kanske att jag överväger ett sånt där glädjeskutt igen , de är ganska sköna . kittlar typ dödskönt i kistan , jag och sandy vet hur det känns ;D hahaha . ( förresten så saknar jag dig och vill bara prata med dig flera timmar i sträck ) efter det blir det fireri med klassen på nån sorts restaurang som ingen egentligen vet hur den stavas , med enligt flera så ska det vara gott krubb där och då blir allting bra . att kursen slutar är förstås en hel hög positivt , men det finns sånt som faktiskt är negativt också , tro´t eller ej . klassen t.ex. det kommer antagligen bli en hel del tråk när vi säger hejdå i morgon , men förhoppningsvis hålls kontakten i allafall . jag säger som ida-marie och tackar gudarna för att i allafall vi kom i samma klass igen till nästa kurs , utan henne vet jag inte hur det skulle gå :)

senare idag ska jag som sagt till hammarö , det ska bli väldans trevligt . hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0