080116

2008-01-16 @ 11:12:18
godmorgon . jag är inte speciellt pigg , men det gör inget , för jag är som sagt väldigt ledig idag ! gjorde flervalsfrågorna i måndags och det lär ha varit en syn för mänskligheten det vill jag lova . haha . jag tänker inte gå in på detaljer , men det ska tilläggas att det vart skyhöga skratt över det där efteråt , från alla håll ;D hahaha . pappa slutade kl 16 , när han kom hem så dukade vi fram lite fika , för sen kom thomsson och hämtade mig och vi styrde mot karlstad . kvällen stavades idrottsgala och det var trevligt . peter settman kan fortfarande vara förträffligt rolig .

tisdag spenderade jag som ett trött mähä i skolan , mellan 8.30 - 17 , vilket verkligen är hela dagen . men det gjorde faktiskt inte så mycket för vi blev klara med grupparbetet och därav anledningen till att vi kan vara lediga nu både idag och i morgon . så med tanke på det så sitter jag gärna i skolan till 17 , även om jag tyckte överdrivet synd om thomsson som fick fördriva sin tid i det här lilla skyffet , alldeles ensam med en tv som är alldeles för liten för nåns eget bästa ! sen kom jag hem och jag var tvungen att smälla upp datorn och fortsätta plugget en stund , men det tog inte alltför lång tid , sen pratade jag en snutt med malin och mamma och sen gick vi till kronoparken och handlade lite . bra kväll . vi kollade på hitch , den var för roooli minsann . haha .

onsdag idag , vaknade med ett hjärtklappande superryck av en dynghög larmsignal och nej , det var inte brandvarnaren som fick spel , haha . thomssons bil gick härifrån strax efter 10 för den var tvungen att vara tillbaka hemma ganska tidigt , så ja . . . nu är jag ensam här igen .

have a nice one
jag ska nog plocka bort mitt julpynt idag , ja det tror jag att jag ska

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0