080113

2008-01-13 @ 17:20:25
hej till dig som är uthållig och engagerad , eller nåt . uthållig och engagerad kan jag väl på en ganska så rak arm medge att jag inte är . eller iof , kanske lite uthållig ändå , jag försöker ju stå ut ändå liksom . aja , det var inte om det här jag ville prata , eller skriva bör det väl egentligen stå . känns ju dock som jag pratar ? hopp , nu fladdrar jag ut igen , dra in mig . det har varit helg , det är fortfarande helg . kom som sagt hem i fredags . bussen svängde in i västerås typ 19.15 , vilket faktiskt för en gångs skull var 5 minuter före planeringen . det gör inget ! pappa hämtade mig och vi åkte direkt till nån hall med ett konstigt svårskrivet och krångligt uttalat namn , för där hade malin länslagsträning . vi kikade färdigt på den , sen svängde vi förbi en mack och köpte korv , sen åkte vi hemåt . mamma jobbade kväll och vi kom väl nästan hem ganska så nästan samtidigt . efter det så tittade vi på let´s dance , som vi självklart spelat in , och där kunde väl konstateras att vissa var roliga att se på än andra . jag har kommit på , eller ja kommit på och kommit på , kommit på från första början , att det skulle vara bra kul att vara med där och få se hur vilsen man skulle vara :P

igår var det lördag , fullspäck med tvidrott och realityidrott . diverse vinteraktiviteter på tv och innebandy i verkligheten . malin spelade mot vib och jag var glad över att det var hemma match och att de vann . congrats .

idag är det söndag , vilket innebär att det är ny tentamåndag i morgon . största möjliga sucken för det . tentan är dock på internet , vilket innebär att jag kan sitta här hemma och göra den , det är åtminstone skönt och ljust . ljust är det inte ute , men ditut ska jag bege mig ändå . i feel i have toooooo . har pluggat nu i typ 2½ timme och jag känner mig sjukt trött i både huvud och ögon , jag behöver luft . tankade iPoden på nytt innan jag åkte hem , jag ska limma fast den i mina öron nu en cirkus timme här framöver ungefär . undrar vad vi ska äta ikväll , det börjar som smått kurra lite i magen min . . vi åt tacos igår för den som vill veta , och den som egentligen klarar av att leva sitt liv utan den unika vetskapen , det var gott . tacos är väl iof alltid gott , indeed .

slutsnackat , promenad i januarimörkret väntar
i morgon väntar alltså tenta
, flervalsfrågor , och efter det åker jag tillbaka till karlstad
tillsammans med thomsson

godkväll

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0