080110

2008-01-10 @ 16:38:04
fy bubbel vilken helseg dag , usch för hela alltet ! försökte göra luft & vatten labbarna idag , luft blev vi klara med , men inte vatten . helt sjukt dåliga instruktioner , alla gör säkert olika och det känns inte som nån variant kommer vara rätt . FY . sen hade vi introduktion om grupparbetet som nu officiellt har börjat & faktiskt redan är tråkigt . jag längtar seriöst sjukt mycket till nästa fredag när det här tar slut . och inte har vi fått reda på resultaten på tentan och den individuella BoR uppgiften heller , gud jag får spunk !

jag har stekt en giganthamburgare idag , gott , & nu har jag diskat mitt berg av smuts , dagens goda gärning . 16.36 - det börjar bli dags för ombyte , träning om en sisådär 40 . malin spelar i köping i kväll , lycka till <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0