080108

2008-01-08 @ 19:48:17
jaha , då var det vardag igen och därmed alltså även skola . förra året vid den här tiden så var det just nu bara en termin kvar till student och jag kan riktigt känna spänning med dom själar som är i den tidpunkten av livet just nu :) här blir det inte "student nr 2" på ett bra tag , och just för tillfället kan väl det faktiskt kännas ganska pressat och långsamt . den här kursen är verkligen helt avlivad och det ska bli så skönt när datumet slår 18 januari kl 16.00 och kursen äntligen tar slut . vi är inne på sluttampen , det är väl så , men det är fortfarande en hel hög kvar att avklara . jag blir trött av tanken , så den lägger jag ner . sitter och gluttar lite vänner på tv och här blir jag nog sittande resten av kvällen . pratade med mamma för en stund sen och då sa jag att jag skulle plocka upp lite här , för allt mitt klädpack ligger utspritt på sängen , men det har jag inte riktigt tagit tag i än så det får väl bli sysselsättningen i reklamerna eller nåt .

nu har jag bokat bussbiljett hem på fredag , jag längtar till fredag . hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kan väl längta ihjäl efter våra TACO- och GODIS kvällar!:)

2008-01-08 @ 19:52:26

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0