080107

2008-01-07 @ 19:54:48
jag missade gårdagen , inte i livet , men i blogget . jag ställde klockan så den rang vid 9 , då hade pappa redan kommit upp och startat datorn , och malin vakna i ungefär samma takt som jag . sen slog vi oss ner vid datorn och slog upp livematch , jag berättade att västmanland vann gruppen? de vann även kvartsfinalen på kvällen , och anledningen till livematch klockan 9.00 en söndag morgon var semifinal för flickerna . spännande vart det , men tillslut fick de tyvärr töligt stryk på straffar . synd , men medalj . det här betyder att vi inte behöver spendera mittdan i västeråshallen , ganska skönt iof , för tv:n var fullspäck med idrott .

var upp till mormor och morfar en sväng sen , innan vi åkte hem och stoppade lite mat i magen . efter det hoppade vi in i bilen och drog mot sala . malin skulle spela länslagsmatch mot sala , de vann och malin imponerade även fast jag inte trodde att hon kunde imponera mer :) jag blir bländad , på riktigt faktiskt .



080107 . det var dags för mig att dra mig tillbaka till karlstad och mamma var den som var helgoooo och skjutsade mig . trevlig bilresa , dyngbra mamma . hon åkte för några timmar sen , saknar henne redan , precis som jag saknar malin och pappa . jag kommer hem på fredag igen , tills dess ska jag hålla ut minsann .

i morgon börjar skolan , jag ser inte så mycket fram emot det faktiskt , för schemat står från 9.15 till 16.45 . nu ska jag skriva ut rapporter till i morgon , sen ska jag koka vatten i min nya vattenkokare .
hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0