080105

2008-01-05 @ 10:54:06

lördag idag , jag börjar få lite panik över att jag ska åka tillbaka till karlstad redan på måndag . kändes som att jag skulle få vara hemma i en evighet , äntligen , redan från 20 december till 7 januari , det är ju ändå typ 18 dagar ? alltså över två veckor . skönt tänkte jag . de två veckorna har gått extremt mycket fortare än jag egentligen ville och nej , jag vill inte åka tillbaka . det positiva är väl dock att jag får träffa mina nya vänner igen . extra kul ska det bli att träffa ida-marie , hjälp så vi ska prata ;D hahaha .

nog om något , jag ska till västerås idag igen . västmanland ska förhoppningsvis klå uppland och därmed vinna gruppen . idag ska jag även inviga mina nya pjuck . me love .

hej
du är underbar


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0