vi går vidare

2008-02-07 @ 22:10:01
vidare mot en fredag , snart . har snart strukit allt på listan , bra tess , bra ! :) har läst färdigt de där rackarns fördärvade böckerna och det är galet så skönt det känns . de har irriterat mig nå fruktansvärt nu både igår och idag , bara en massa upprepningar hela tiden fast i olika sorters formuleringar , what´s the point liksom ? usch jag blir trött . men som sagt , nu är jag färdig med dom och nu hoppas jag innerligt att det är "rätt" saker som har fastnat och att tentan på måndag går braaaaa . nej , nu tänker jag inte tänka nå mer på tentan förrän på söndag eftermiddag , faktiskt .

håller på och städar , är mitt uppei´t faktiskt . har skruvat stereon på relativt hög och härlig musik och svirar runt med min dammsugare i hopp om att nån ska se mig och säga att jag får komma till let´s dance i morgon och ha en häftig och helsnygg klänning på mig och vicka på hela kroppen och känna mig sådär allmänt mycket snyggare än alla andra . haha , ok , i let myself get carried away a bit ;D men även det kan vara kul ibland och även en gnutta nödvändigt om jag tillåts uttala mig och min stundande tanke .

nåja , vidare från det föregående . . . jaha , men dina grannar då? tänker du nu . är du inte lite dryg som har hög stereovolym , sjunger med och dammsuger när klockan börjar närma sig 22 ? men vet ni vad ? i kväll , för en stund , struntar jag i det . en männska måst väl få dammsuuuug när´on väl får tid ? JA .

hubaloooo , nu ska jag dra sista valsen med den där dammsugarn och efter det ska jag tagga ner lite , allt för grannarna . ( or not ) fy så jag betér mig , känner mig nästan lite sådär typ rebellisk , eller nåt :P haha . jag börjar förövrigt bli trött i axeln också , för er som undrar . godnatt 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0